• Participation within this 'World Football' is only available to members who have had 5+ posts approved elsewhere.

Spurs eller Everton, som er mere jaloux af deres rivaler?

• Thread starter Thread starter Surteesaa
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
S

Surteesaa

Guest
Spurs for mig, evrywhere jeg går, fra fora her, kan du føle jalousi ..

ESPN Brasil gang vedtaget en dokumentarfilm om fodbold rivalisering ..

den Spurs repræsentant sagde, at .. "The Arsenal Invincible blev efterligne sporer og deres tidlige sejre" ..

at dokumentar var som 2 år siden, men den fyr `s kommentar fik mig til at grine så hårdt ..

Everton, jeg har medlidenhed med dem, atleast de indrømmer, at de er værre end pool .. (ikke alle dog)

Spurs for mig, evrywhere jeg går, fra fora her, kan du føle jalousi ..

ESPN Brasil gang vedtaget en dokumentarfilm om fodbold rivalisering ..

den Spurs repræsentant sagde, at .. "The Arsenal Invincible blev efterligne sporer og deres tidlige sejre" ..

at dokumentar var som 2 år siden, men den fyr `s kommentar fik mig til at grine så hårdt ..

Everton, jeg har medlidenhed med dem, atleast de indrømmer, at de er værre end pool .. (ikke alle dog)

'Koff to Norway, lar.

Translator says...

Spurs for me everywhere I go, from the forums here, you may feel jealousy..

ESPN Brasil once adopted a documentary about football rivalries..

the Spurs representative said that.."The Arsenal Invincible was mimicking spurs and their early victories" ..

the documentary was like 2 years ago but the guy`s comment made ​​me laugh so hard..

Everton, I feel sorry for them, at least they admit they are worse than the pool..(not all though)

He's a Danish/Norwegian popcorner :lol:

speakorgetout.gif

Status
Not open for further replies.

Welcome

Join Grand Old Team to get involved in the Everton discussion. Signing up is quick, easy, and completely free.

Shop

Back