FC Brugge
Reaction score
16

Profile posts Latest activity Postings About

  • LiveFooty V 2.1-|Free Live Sport Stream|Live Footy|Live Free Football|Premier League|Gratis|BundesLiga|LFP|EPL|CL|SPL|Seria A|Cricket|Tennis
    lollollol Moet altijd wel lachen, als ik Belgen hoor praten over ons 'Ollanders. Hooghartig, arrogant, onbeleefd en een grote bek.. Mooiste is, dat ik me perfect met die omschrijving kan vinden. Ikzelf kom uit het Zuiden van Nederland en onze mentaliteit komt veel meer met de Belgische, dan met de Nederlandse (van boven de rivieren) overeen. Haat het altijd als ik terug kom van vakantie en weer dat rauwe Hollands moet aanhoren.
    Hetzelfde. Dat maakt me al bijna kansloos, aangezien ik op plaats 17 op de priority list sta. Heb mijn bod 10 minuten na zijn toevoegen uitgebracht, maar blijkbaar wordt er een bepaald tijdstip neergezet.:(
    Hmm. The transaction is supposed to go through instantly. At least, it does when I put money on Pokerstars.

    The tournament starts at 9, British time.
    only a couple of weeks ago been on me hols as well so been quiet... you,ll here of me now tho lol... how do i get that question mark away an get a picture in it
    it was john barnes.... the 1st gay man 2 put pineapple on pizza, he said shankly left a menu 4 the team he found it an tried it.... thats why all liverpoo teams are gay.... torres loves them hence is gay head band.. an so on team of puffs...

  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top